Szukaj na tym blogu

poniedziałek, lipca 13

Jakiej jestem orientacji seksualnej?

          Drogie koleżanki, internet oferuje mnóstwo testów, które mają pomóc odpowiedzieć sobie na dręczące Was pytania, jednak - moim zdaniem - nie jest to rozwiązanie. Fakt faktem, test może dać wynik zgodny z prawdą, ale równie dobrze może minąć się z celem.
     Świadomość własnej orientacji nie przychodzi od razu, szczególnie, gdy ma miejsce zdarzenie, którego się nie spodziewałyśmy, np.: myślisz: "jestem hetero",a tu nagle, po alkoholu, czy bez, zdarza się przygoda z kobietą. Dajcie sobie czas, to naturalne, że początkowo nie jesteśmy pewne, albo nawet nie jesteśmy gotowe na taką zmianę. Z biegiem czasu musicie siebie obserwować, jak reagujecie na kobiety, a jak na mężczyzn, jeśli podniecają Was obie płcie, pewnie jesteście bi, ale mógł to być też jednorazowy wyskok i pozostaniecie hetero. Na jakiejkolwiek orientacji nie pozostaniecie - będzie dobrze, bo najważniejsze jest żebyście to Wy były szczęśliwe. :)
Co do nastolatek - tu w grę wchodzi okres dojrzewania, hormony i te sprawy. Często młodym dziewczynom zdarzają się homoseksualne myśli/przygody, co nie koniecznie musi świadczyć o ich orientacji. Mój pierwszy homoseksualny seks miał miejsce, gdy miałam prawie 15 lat i tak mi się spodobało, że już tak zostało. ;)

Każda z Was, pewnie ma nieco inne wątpliwości, toteż nie jestem w stanie odpowiedzieć w tym poście na wszystkie, dlatego śmiało piszcie do mnie, postaram się pomóc. Oto mój Ask: ask.fm/lisicapsychonautka

Trzymajcie się! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz