Szukaj na tym blogu

poniedziałek, sierpnia 7

Lesbijskie Bingo

Witam Was po baaardzo długim czasie. 
Nie było mnie, bo dużo rzeczy działo się w moim życiu, jak nie miałam czasu, to nie miałam weny i tak w końcu. Teraz chcę wrócić i mam nadzieję, że nie jest to słomiany zapał, tylko uderzę z przytupem i zyskam kilkoro obserwujących.
 Przed chwilą utworzyłam dla was "Lesbijskie Bingo". Jest to obrazek z najbardziej popularnymi, irytującymi i durnymi tekstami, którymi rzucają do nas znajomi, nieznajomi, rodzina i przyjaciele. Można się pośmiać, można się powkurzać, ale trzeba przyznać, że niektóre teksty, to wręcz klasyka. ;) Zapraszam do pisania w komentarzach, czego jeszcze musicie wysłuchiwać od otoczenia na temat waszej orientacji.
Macie jakieś pomysły, jak na to odpowiadać? Może spotkały was sytuacje, w których mierzyłyście się z czymś takim? 
Enjoy.


2 komentarze:

  1. Najlepsze "Teraz moda na homo". Śmiać mi się chce jak to słyszę. Świadczy to o takiej ciasnocie umysłowej, że aż boli. To może ja zmienię orientację na hetero, żeby się wyróżniać xD Haha. Fajnie, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak! Przecież homo zostaje się po to, by pokazywać to innym, a jak! Dziękuję i zapraszam do śledzenia :)

    OdpowiedzUsuń